مستضعفان

ساخت وبلاگ

از نظر آنها امام خمینی در راس همه افراطیون بود...

بخشی از سخنان افراطی امام:
- شاه باید برود
- صدام باید برود
- ما برای آمریکا در جهان اسلام منافع نمی گذاریم
- ما همه رژیم های وابسطه به صهبونیسم و سرمایه داری آمریکا و کمونیسم را در سراسر جهان باید سرنگون کنیم

قسمتی از سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی در جمع پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار 1394


پنج شنبه, 30 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:37

خداحافظی شهید رضا بابایی، شهید مدافع حرم با دخترش - برای انجام تکلیف میروم نه برای شهادت - شهادت ن مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:37

کلیپ «به نام تولید به کام برندها» کاری از شفق مدیا مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:21

دوستان فرقه انگلیسی در خانواده مسئولین، هشدار آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله آملی لاریجانی نسبت به انحراف فکری، شرعی، و امنیتی فائزه هاشمی

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز دوشنبه در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به ملاقات دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی با فرقه ضاله بهائیت واکنش نشان داد.
وی افزود: من منتطر بود ببینم کسی اعتراض می کند دیدم خبری نیست، تا این که شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است، ولی چرا دیگران سکوت کردند.
این مرجع تقلید یادآورشد: مگر نهی از منکر آن هم منکری به این اهمیت لازم نیست، من به سهم خود این کار را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم حساب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد.
وی بیان داشت:‌ مخالفت ما با فرقه ضاله نه فقط به خاطر دشمنی شان با اسلام است، بلکه آنها به یقین جزو عوامل بیگانه، آمریکا و اسرائیل هستند و به آنها کمک می کنند.
گزارش رسا از متن کامل فرمایشات حضرت آیت الله مکارم شیرازی که امروز در درس خارج وی در مسجد اعظم قم ایراد شد، بدین شرح است:
 شنیدیم دختر یکی از شخصیت های معروف سیاسی به دیدار دوستانه یکی از سران مجرم فرقه ضاله بهائیت رفته و در مجلسی زیر عکس یکی از سران این فرقه ضاله از او عملا تشکر کرده است.
اینجانب منتظر بودم ببینم کسی اعتراض می کند یا نه؟ دیدم متأسفانه خبری نیست. تا اینکه امروز شنیدم پدر او اعتراض ملایمی کرده که جای شکرش باقی است.
ولی چرا دیگران سکوت کردند؟ مگر این کار یکی از منکرات مسلم نیست؟ آیا جای نهی از منکر ندارد؟ بنده به سهم خود اینگونه کارها را شدیدا محکوم می کنم و معتقدم این جرم از نظر شرعی قابل تعقیب است، زیرا تقویت دشمنان اسلام و دشمنان نظام از نظر شرعی جرم محسوب می شود و می توان مجرم را تعقیب کرد.
باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به خاطر دشمنی آنها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آنها به یقین جزء عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند.
مهم ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آنها در اسرائیل است و در طول تاریخ حیات منفور آنها، همواره دشمنان اسلام به عنوان یک ابزار از آنها استفاده کرده و می کنند و ممکن است این گونه کارها مقدمه ای برای به رسمیت شناختن آنها باشد.


چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 117 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:11

امام خامنه ای حوزه سکولار را معرفی می کنند مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 122 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:11

دکترجلیلی: سلاح تحریم با اقدام و عمل بی‌اثر می‌شود نه با لبخند زدن به استکبار

نشانه شیعه واقعی، فهم صحیح از داشته های خود است برخلاف همه تبلیغات 

یکی از تعابیر امام موسی کاظم(ع) در بحث مفصل‌شان راجع به حدود عقل خطاب به یکی از شاگردان‌شان، هشام چنین است: «یَا هِشَامُ لَوْ کَانَ فِی یَدِکَ جَوْزَةٌ وَ قَالَ النَّاسُ فِی یَدِکَ لُؤْلُؤَةٌ مَا کَانَ یَنْفَعُکَ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ أَنَّهَا جَوْزَةٌ وَ لَوْ کَانَ فِی یَدِکَ لُؤْلُؤَةٌ وَ قَالَ النَّاسُ إِنَّهَا جَوْزَةٌ مَا ضَرَّکَ وَ أَنْتَ تَعْلَمُ‏ أَنَّهَا لُؤْلُؤَةٌ.»

به صراحت بیان می‌کنند اگر در دست‌ات گردویی باشد، چنانچه همه مردم، رسانه‌ها و وسایل تبلیغاتی بگویند این یک جواهر ارزشمند است و این‌گونه نشان بدهند ماهیت این گردو عوض نمی‌شود و همچنان گردوست و بیش از یک گردو به تو نفعی نمی‌رساند. برعکس‌اش اگر جواهری در دست‌ات باشد و همه آنها تلاش کنند بگویند این گردویی بیشتر نیست باز هم ضرری به تو نمی‌رساند، چون آن همچنان جواهر است.

فهم صحیح از آنچه که دارید یکی از بحث‌های مهم در جهان امروز است. یکی از تلاش‌های زیادی که نظام سلطه می‌کند این است که توانمندی‌ها، سرمایه‌ها و قدرت شما را کوچک و بی‌ارزش نشان بدهد، بالعکس آنچه را که در اختیار خودش دارد خیلی بزرگ نشان بدهد. او نگران است در این عرصه نگاه واقع‌بینانه و درک صحیح از واقعیت‌ها داشته باشید. او نگران است به اهمیت جواهری که در دست‌تان هست پی ببرید، برای همین تمام تلاش‌اش این است که آن را بی‌ارزش نشان بدهد. وجه عمده مواجهه بسیاری از قدرت‌ها با ملت‌ها که آن را تحمیق می‌کنند و در غفلت نگاه می‌دارند همین است و دارند این روند را دنبال می‌کنند.

امید امریکا برای کارآمدی سلاح تحریم علیه ایران

 در اسناد موجود می‌بینید او امید بسته است که کماکان از این سلاح می‌تواند استفاده کند. مثلاً درباره برجام می‌گوید فقط تحریم‌های هسته‌ای، آن هم تحریم‌های مالی ـ اقتصادی را برمی‌دارم، ولی تحریم‌های اولیه و غیر هسته‌ای باقی می‌مانند. چرا این حرف‌ها را می‌زند؟ چون فکر می‌کند سلاحی در دست دارد که با آن می‌تواند به هدف‌اش برسد که هر اتفاقی بیفتد سلاح تحریم را به کار می‌بریم. حالا چه کسی دارد بحث تحریم را می‌کند؟ همان کسی که شعار و ادعای بازار آزاد و اقتصاد آزاد در جهان و (WTO)اش گوش فلک را کر کرده است! بعد می‌گوید راجع به تراکنش بانکی فلان جا من باید نظر بدهم. با این نگاه وارد می‌شود و به این مهم تأکید می‌کند که وقتی می‌گویم تحریم‌ها را برمی‌دارم منظورم فقط تحریم‌های هسته‌ای است. می‌پرسیم تحریم‌های هسته‌ای را لغو و تعلیق می‌کنید؟ می‌گوید نه، بعضی‌های‌اش را اصطلاحاً waive و از اجرای‌اش اغماض می‌کنم. می‌خواهد این سلاح را دست خودش نگه دارد. شما می‌گویید پس تمام شده است؟ می‌گوید نه! در موضوعات دیگر به قوت خودش باقی است. چرا؟ چون اگر این سلاح جواب داده است در موضوعات دیگر هم جواب می‌دهد. 

مثل دزدی که به منزل شما آمده است و در اتاق با او بحث می‌کنید که حالا می‌خواهید چه کار کنید باید بیرون بروید و او هم می‌گوید نه من هستم. بعد از کلی صحبت که پای‌اش را از در اتاق بیرون بگذارد، می‌گوید حالا از این اتاق بیرون رفتم اما اتاق‌های دیگر به قوت خودش هست! الان هم هنوز قضیه هسته‌ای تمام نشده است که در صحبت‌های‌شان می‌گویند تحریم‌های موشکی ایران در پیش است! مثلاً در فلان موضوع تروریسم به تحریم‌های بعدی ایران می‌پردازند. آن هم با تعریفی که از مفهوم تروریسم دارند و کسانی هستند که بیشترین پشتیبانی را از تروریسم در منطقه می‌کنند، چه تروریسم دولتی مثل رژیم صهیونیستی و چه پیاده نظام‌هایی که امروز دارند از طرف آنها جنگ نیابتی می‌کنند. وقتی هم اعتراض می‌کنید از تروریسم منطقه حمایت می‌کنید می‌گویند نه ما روی این بحث داریم!

اذعان دشمن به ناکارآمدی گزینه نظامی و امید به سلاح تحریم

خودشان اذعان دارند اگر رو به تحریم آورده‌ایم به خاطر استیصال در گزینه نظامی بود. آقای جو بایدن در جلسه‌ای با خاخام‌های یهودی گفت ما هر آنچه توانستیم علیه ایران به کار بردیم. این‌طور نبود که می‌توانستیم کاری کنیم و نکردیم. یعنی او به این نتیجه رسیده است که جواب نمی‌دهد و حالا سراغ تحریم‌ها آمده است.

ترساندن و ایجاد تردید برای کارآمد کردن سلاح تحریم

چه چیزی سلاح را بی‌اثر می‌کند؟ اقدام و عمل. رفتار چند ماه اخیر نشان داده است که سلاح تحریم با اقدام و عمل بی‌اثر می‌شود نه با لبخند. نشان داده است لبخند به گرگ جواب نمی‌دهد. لبخند به کسانی که ماهیت استکباری دارند سلاح مؤثری برای کنترل اسلحه آنها نیست. اقدام و عملی که مدام بدان تأکید می‌شود اینجا خودش را نشان می‌دهد. او باید بفهمد شما واقعاً این را بی‌اثر می‌کنید. وقتی او برخی تمهیدات و ساز و کارها را ایجاد می‌کند برای این است که بتواند سایه این سلاح را نگه دارد.

باطل السحر تردید؛ نترسیدن و ایستادن است

امریکا هدف‌اش این است که در مسیری که می‌روید تردید ایجاد کند. بعد باید بترساند. باطل‌السحر این چیست؟ نترسیدن، شجاعت و جسارت در اقدام. او باید بفهمد «ذَلِکُمُ الشَّیْطَانُ یُخَوِّفُ أَوْلِیَاءهُ»(۲) ابزار شیطان ترساندن است. چه وقت از بین می‌رود؟ وقتی که نترسید. «إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَه أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا»(۳) نترسید و نگران نباشید. «لَن یَضُرُّوکُمْ إِلاَّ أَذًى»‌(۴) آنها نمی‌توانند آسیب جدی به شما برسانند، البته تا آنجا که می‌توانند شما را اذیت می‌کنند و به شما آزار می‌رسانند. این سنت الهی است. او باید این تردید را ایجاد کند، از یک طرف داشته‌ها و توانمندی‌های‌تان را ناچیز و بی‌اهمیت نشان می‌دهد و از طرف دیگر بزرگنمایی می‌کند و در خلاف واقع قدرت‌اش را نشان می‌دهد که اگر تحریم‌ باشد هیچ کار دیگری نمی‌شود کرد و روی پیشرفت را دید.

اولین تحریم ها در زمینه دفاعی بود، بیشترین پیشرفتها هم در همان عرصه بود!

مگر اولین تحریم‌ها را در زمینه دفاعی اعمال نکردند؟ مگر بیشترین موفقیت‌های ما در آن عرصه نبود؟ همان‌جا نشان داد وقتی راهبرد تحریم سلاح علیه ملت ما جواب نداد، راهبرد سلاح تحریم هم علیه ملت ما جواب نخواهد داد، ولی با این نگاه که دچار تردید و ترس از بیان تهدیدهای‌اش نشوید. او می‌خواهد این سلاح را نگه دارد.

منبع


چهارشنبه, 29 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 114 تاريخ : چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 ساعت: 17:11

مستند طعم آدامس کاری از دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر درباره موضوع دستگیری و رهاکردن جاسوس آمریکایی جیسون رضائیان

نهم اردیبهشت امسال و در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های انتخابیه، صدا و سیما گزارشی از تأثیر نمایندگان مجلس دوره های قبل در خصوص موضوعات مهم کشور را بازخوانی کرد. لحظاتی از این گزارش تلویزیونی، درباره جلوگیری نمایندگان از نفوذ بود که به سخنان حسن روحانی در 14 مرداد 59 و جلسه بررسی اعتبار نامه سید احمد مدنی اختصاص داشت.
مهمترین دلیلی که حسن روحانی (نماینده مجلس آن روز و رئیس جمهور امروز) برای رد اعتبارنامه سید احمد مدنی (نماینده منتخب کرمان در مجلس اول) به زبان آورد، چیزی نبود جز موضوعی که 37 سال بعد به آن اعتراض کرد و این رفتارها را بهانه جویی و پرونده سازی خواند!
مطابق مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی، در بیست و نهمین جلسه دوره اول مجلس، مورخ 14 مرداد 59 وقتی با اشاره هاشمی رفسنجانی، دستور جلسه به بررسی اعتبارنامه سیداحمد مدنی اختصاص می یابد، از جمله نمایندگانی که در این باره سخن می گوید و در مشروح مذاکرات مجلس (سال 59) و خطاب رئیس جلسه از او به «دکتر» یاد شده، حسن روحانی است. وی ابتدا با اشاره به دستوراتی که احمد مدنی در خصوص مدت سربازی داده، اشاره می کند و او را یک خائن می نامد و در ادامه بیان دلایل رد اعتبارنامه وی می گوید:
«... اما راجع به مساله نیروی دریائی، در ایامی که ایشان در نیروی دریائی بودند اولا پست ترین افراد را یعنی افرادی که سوء سابقه داشتند را در سمت های مهم گذاشته بود. وضع ناوگان های ما جوری شده بود که اصلا یک ناوگانی که قابل تحرک باشد در واقع نداشتیم. اکثر ناوگان های ما خوابیده بود که البته اخیرا بحمدالله ارتش جبران کرده است و اکثر ناوها به راه افتاده است .
این مساله را افراد سازمان سیاسی ایدئولوژیک نیروی دریائی بندرعباس و همچنین انجمن های اسلامی گواهند و مدارک را دارند که خبرنگاران خارجی در قسمت هائی از ناوها حق ندارند وارد بشوند اما ایشان در دوره تصدی اش، خودش شخصا اجازه می داده و خبرنگارهای آمریکائی و انگلیسی از تمام خصوصیات ناوهای ما با خبر می شدند؛ از مقدار آمادگی ما، و این مساله ای است که باید تعقیب بشود...»
نکته جالب در این سخنان روحانی، علاوه بر موضوع نزدیک شدن خبرنگاران جاسوس به احمد مدنی، و استفاده از افرادی با سوءسابقه، منابعی مثل انجمن اسلامی است که روحانی اخبار خود را از آنها دریافت کرده است.
جالب اینجاست که 37 سال بعد وقتی جماعتی از خبرنگارانی که با انواع و اقسام شیوه ها به جاسوسی می پرداختند، بازداشت می شوند، آقای روحانی در قامت رئیس جمهور به این بازداشت ها اعتراض می کند و این رفتارها را بهانه جویی و پرونده سازی می نامد!
در این مستند کوتاه تلاش شده تا برشی از دو مقطع تاریخی در کنار هم قرار گیرد. روحاني سال 59 در حالی مهمترین دلیل رد اعتبارنامه احمد مدنی را راه دادن خبرنگاران در بخش های ممنوعه ناوهای ایران می داند که 37 سال بعد، در سال 94 خبرنگار جاسوسی بازداشت می شود که به راحتی و با حمایت برخی افراد در نهاد ریاست جمهوری، از بسیاری مراکز و جلسات گزارش تهیه می کرده و در سفرها همراه روحانی بوده و به اصطلاح فنی حتی طعم آدامسی که رییس جمهور می جویده را هم می دانسته است!
پ ن : احمد مدنی، از اعضای بلندپایه جبهه ملی ایران بود. وی در سال ۱۳۴۸ به درجه دریاداری در نیروی دریایی ایران رسید و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی دریایی و اولین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دولت مهدی بازرگان شد. او در بهمن سال ۱۳۵۸ در نخستین انتخابات ریاست جمهوری ایران شرکت کرد و با حمایت جبهه ملی ایران با کسب 15/9٪ آراء حائز رتبه دوم شد. مدنی در انتخابات مجلس اول نیز از حوزه کرمان به نمایندگی مجلس انتخاب شد اما اعتبارنامه او در مجلس تصویب نشد. وی در سال ۱۳۵۹ به آمریکا مهاجرت کرد و تا زمان مرگ در آنجا بود. وی سال‌ها رهبری جبهه ملی ایران را در خارج از کشور بر عهده داشت.



متن کامل سخنان (دکتر) حسن روحانی در جلسه 29 مورخ 14 مرداد 59 درباره رد اعتبارنامه سید احمد مدنی را در ادامه بخوانید:
«بسم الله الرحمن الرحیم. من خیلی سریع نکاتی که هست خدمتتان عرض می کنم چون بعضی مطالب قبلا هم تذکر داده شده است، راجع به مساله مدت سربازی این مساله بسیار مهم است بعد از پیروزی یک انقلاب،‌ با توجه به اینکه رژیم گذشته مدت ده یازده ماه بود، نتوانسته بود سرباز جدید بگیرد و بنابراین وقتی اعلام می شود مدت سربازی یکسال، معنی اش این است که ارتش به طور کلی خالی بشود و طبق آماری که ما داریم با اعلانی که ایشان کردند، هفتادو پنج درصد ارتش خالی شد با توجه به اینکه نیروهای انقلابی ما هم بیشتر در میان سربازها بودند البته در این مساله ممکن است پای افراد دیگر هم به میان بیاید اما افراد دیگر به عنوان اینکه نظامی نبودند و تخصص نداشتند می توانند به عنوان قصور مطرح کنند اما ایشان که یک نظامی بوده، مسلما باید به عنوان خیانت، مساله مطرح بشود.
بعد کار دیگری که ایشان کرد این بود که گفت: آنهائی که به فرمان امام فرار کردند بروند و تا نیمه فروردین نیایند. آنهائی که به فرمان امام فرار کرده بودند که نیامدند آنهائی هم که به فرمان امام فرار نکرده بودند، برای اینکه نشان بدهند ما تابع فرمان امام بودیم آنها هم نیامدند. وضع به گونه ای شد که من در فروردین ماه ۵۸ که به همدان رفتم از پادگان زرهی همدان ، آن پادگان عظیم فقط ۱۳ نفر داوطلبانه پاسداری می کردند که این سیزده نفر معمولا شش نفر استراحت بودند، شش نفر یا هفت نفر دیگر پاسداری می کردند که البته اینها عنایت های خدا بود که آن پادگان های ما در آن شرایط حفظ شد. با همین دستوری که ایشان داد، سربازی را یکسال کرد، بعد هم ارتش محلی کرد باعث شد که پادگان های غرب کشور ما در خطر قرار بگیرد و پادگان مهاباد بدون درگیری تاراج بشود حتی تانک را از پادگان مهاباد ببرند. مجرم و خائن اصلی در این مسایل ایشان است که باید البته محاکمه بشود و در این مسائل باید دادگاه رسیدگی بکند.
اما راجع به مساله نیروی دریائی، در ایامی که ایشان در نیروی دریائی بودند اولا پست ترین افراد را یعنی افرادی که سوء سابقه داشتند را در سمت های مهم گذاشته بود. وضع ناوگان های ما جوری شده بود که اصلا یک ناوگانی که قابل تحرک باشد در واقع نداشتیم. اکثر ناوگان های ما خوابیده بود که البته اخیرا بحمدالله ارتش جبران کرده است و اکثر ناوها به راه افتاده است .
این مساله را افراد سازمان سیاسی ایدئولوژیک نیروی دریائی بندرعباس و همچنین انجمن های اسلامی گواهند و مدارک را دارند که خبرنگاران خارجی در قسمت هائی از ناوها حق ندارند وارد بشوند اما ایشان در دوره تصدی اش، خودش شخصا اجازه می داده و خبرنگارهای آمریکائی و انگلیسی از تمام خصوصیات ناوهای ما با خبر می شدند؛ از مقدار آمادگی ما، و این مساله ای است که باید تعقیب بشود.
در مساله ریاست جمهوری، ایشان سوء استفاده های زیادی از امکانات نیروی دریائی برای تبلیغاتش کرده. من قبلا به برادرهای اعضاء کمیسیون تحقیق گفته بودم که مدارکش را انجمن اسلامی نیروی دریائی و اداره سیاسی ایدئولوژیک ستاد نیروی دریائی در اختیار دارد، نمی دانم آن مدارک را گرفته اند یا نه. نکته آخر اینکه ایشان در مصاحبه ای که با لوموند در تابستان ۵۸ انجام داده و این مصاحبه در روزنامه صهیونیستی آیندگان آن روز هم منعکس شده بود، در آنجا ایشان صریحا می گوید که بختیار باید به ایران برگردد و به عنوان یک شهروند معمولی زندگی کند و در همان مصاحبه است که ایشان به نیروهای انقلابی می تازد که متاسفانه خوب بود آن مصاحبه با لوموند در اینجا خصوصیاتش ذکر بشود که ذکر نشد والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.»

کانال حمید رسایی


سه شنبه, 28 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 162 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:40

انتقاد آیت الله فاطمی نیا به طولانی کردن دعای کمیل مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:40

در بیست و چهارمین قسمت از هفته نامه دو خط به موضوع منظر واقعی و انتظار ناب از دیدگاه امام خمینی و مقایسه آن با سایر نظریه ها در باب انتظار می پردازیم، همچنین به دیدگاه انجمن حجتیه در مورد انتظار می پردازیم .

در این قسمت کلیپ های زیر را مشاهده می کنید :

+ آیا دعا کافیست؟

+ نشانه محوری برابر با مسئولیت گریزی

+ انتظار به سبک حجتیه

+ اولین درس منتظران

+ انتظاری از جنس ظهور


سه شنبه, 28 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 110 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 22:40

یک اتفاق مهم در مستند «ساعت 6 به وقت واشنگتن»
ساعت 6 به وقت واشنگتن مستندی است که در آن به چگونگی شکل گیری رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین اشغالی و ماجرای مذاکرات کمپ دیوید و پیمان ننگین کمپ دیوید که بین مصر و رژیم صهیونیستی در زمان انورسادات به امضا رسید و تاثیرات آن در سطح منطقه می پردازد.
امیر حسین نوروزی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این مستند است.

مستند ساعت شش به وقت واشنگتن، تشکیل رژیم صهیونیستی و پیمان ننگین کمپ دیوید


سه شنبه, 28 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 14:41

سخنرانی حجت الاسلام مهدوی نژاد به مناسبت نیمه شعبان   مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:40

سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی در جمع رزمندگان و جانبازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت روز جانباز و روز پاسدار 1393 با موضوع «در انتظار شهادت»

تحقق شعارهای انقلاب اسلامی از مدیترانه تا شبه قاره هند


دوشنبه, 27 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 171 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:40

نگاهی به نقش انگلیس و غرب در اشغال فلسطین و تاسیس اسرائیل مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 123 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:40

در سخنرانی استاد حسن عباسی در دانشگاه مازندران چند دانشجو تلاش کردند با ایجاد جنجال و موج سواری بر ادعای احترام به رای مردم و با این ادعا که به آقای روحانی توهین شده ایشان را ساکت کنند که با پاسخ محکم دکتر عباسی مواجه شدند .


یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:40

        درخواست رزمنده مدافع حرم افغانستانی از امام خامنه ای که با پاسخ منفی رو برو شد.       مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:34

بسم الله الرحمن الرحیم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، و با مطرح شدن مفهوم صدور انقلاب اسلامی همیشه این مسئله دستاویزی برای تخریب نظام به حساب آورده اند ازین جهت که جمهوری اسلامی را به توسعه طلبی متهم می کنند اما در این کلیپ حاضر رهبر انقلاب اسلامی به طور شفاف این مسئله را واکاوی می کنند. برای مشاهده تحلیل های مختلف در این زمینه هر روز به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید. telegram.me/bazkhany


یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:34

عزیزان افغانی و خاوری های مشهد در همه دوره های انقلاب نقش ایفا کرده اند.

این را بدانید که هرکسی حاضر به فداکاری نیست...

من به شما افتخار میکنم...

دیدار خانواده رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون با امام خامنه ای در حرم رضوی


یکشنبه, 26 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:34

بخشی از سخنرانی استاد حسن رحیم پور ازغدی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) شعبان 1392

بالاترین سلاح مبارزان جبهه فرهنگی در نگاه امام خمینی ره


شنبه, 25 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:13

بسم الله الرحمن الرحیم در سالگرد شهادت شهید مطهری، توجهات به سمت شخصیت وآثار شهید مطهری متمرکز می شود. در کلیپ حاضر سخنان کمتر شنیده شده از رهبری درباره آثار شهید مطهری را مشاهده خواهید کرد. به کانال اختصاصی تلگرام مجموعه بازخوانی ملحق شوید.

telegra.me/bazkhany


شنبه, 25 ارديبهشت 1395

مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:13

مشکلی که عاقبت کمر ما مدعیان اسلام در مملکت اسلامی را خواهد شکست... مستضعفان...
ما را در سایت مستضعفان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان mostazaaaf بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:13